Het verhaal van

Dommelsch

Nieuw sinds 1744
In 1744 ontstaat op een boerderij in het plaatsje Dommelen een bierbrouwerij die uiteindelijk zal uit groeien tot de Dommelsche Bierbrouwerij. Door de eeuwen heen blijft Dommelsch steeds innoveren en pionieren. Ook nu nog gaat het bier - bijvoorbeeld met zijn milieuvriendelijke manier van werken - met zijn tijd mee.

 

Prijswinnende campagnes
Sinds eind jaren ’80 is Dommelsch vooral populair geworden door de verrassende reclamecampagnes, zoals de TV-commercials ‘Satelliet’ (winnaar Bronzen Leeuw in Cannes),  ‘Archeoloog’ (winnaar van de Gouden Loeki in 2000), 'Duikboot',  ‘Tattoo’ en ‘Dommelsch Ice’.

 

Nieuw design
Dit jaar heeft Dommelsch een restyling doorgevoerd. Met deze nieuwe visuele identiteit is gekozen voor een opvallend en eigentijds design en profileert Dommelsch zich als een goed en betrouwbaar alternatief in het steeds complexere bierlandschap. In het nieuwe design staat rood voor pilsener en blauw voor alcoholvrij.